Hej!!:)

Vi har kommit hem från camillla och Hasse nu, Frida, som är 2 år är så söt och rolig.Linus, som är 5-6 år är rolig och en bra vän att leka med. När vi kom dit var jag lite rädd,nervös och blyg.....Men nu ville jag inte åka där ifrån!Malte tykte att det var ett perfekt ställa att leka, och han lekte och lekte.....Sen åt barnan korv med bröd och dom vuxna åt kött.Efter det kollade vi på körslaget och efter det kollade vi på rosa pantern 2, Den var inte teknad.....Sen gick vi och la oss och jag somnade som en stock.......När jag vaknade så tänkte jag att det är lika bra att somna om.....Då kom malte och la sig vid min kind! Det var så mysigt, Sen så somnade jag igen....När jag vaknade igen så hörde jag frida och camilla, Då vaknade jag och jag och malte gick ut till dem, Sen när alla hade Vaknat bullde camilla upp med riktigt mycket frukost det var:Gurka,skinka,ost,tomat,korv,Två slags bröd,Smothiee,Flingor, fil och mjölk! Det var mycket det eller hur???Sen efter frukosten så skulle jag och pappa åka för jag skulle sjunga i kyrkan efter som jag är med i en kör....Men det blev inte så, för jag fick ont i halsen!! Hej då!!!!<3<3<3<3<3:D:):(:P<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0