11/10,Hej!:) veckan i NORLAND!!!!

idag va greta sjuk ocg gissa vad....???,jo dä är sant jag fick borsta,rida två gånger,klappa och sånt och så red vi först på gården sen red jag och mamma ut!!!!:).imorgon OM greta är sjuk eller så SKA vi ju faktiskt rida en gätte lång tur ut!!!!!:):)::D:D;););D;D.dä ska bli gätte roligt!!!!!.men jag moste gå hej då ses!!!!!<3<3<3<3<3SES!!!!!!!;););););););;D;D;D;D:):):)<3<3<3<3<3.du får veta mer imorgon om min vecka i norlan!!!!
    
                                                                                                                                                                                        
åååå,så skönt med barbacka!!!<3<3                   borstar,men hon vill helst äta gräs!!!<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0