Hej!

förlåt att jag inte har skrivit på ett tag ett litet tag......eller kancke ett stort tag!förlåt förlåt förlåt men jag har fått en valp och då har jag varit med den och gossat & lekit....men jag tror ni förlåter mig!.specielt du moster!!men nu struntar vi i dä...jag har fått en valp och dä är bättre en än valp för dä är elvis pöjk!<3<3<3<3:D.och elvis är lite avunsjuk för varje gång vi myser eller pratar med malte azzå valpen så kommer elvis med en leksak!och dä har hänt mycke mer idag ska vi åka ut till lina för hon har fått en häst och då får malte träffa hennes hundar greta och hmmm.....vad han nu heter!hihihihi....jag lovar jag lovar att jag ska bli bättre på att skriva på min blogg!och moster jag älskar dig för mitt hjärta jag vill att du ska veta dä för du bor ju så långt borta så att du inte glömmer hur mycket jag älskar dig och att du inte glömmer mig!!:(:(<3<3<3<3<3<3.jag har varit med i en tävling en hopptävling!jag fick rosset och diplom!!jag fick 0 felfritt.dä va 6 eller 5 hinder jag vet inte riktigt då men......nästa år ska jag få testa på 40 cm!hälsa tindra med en rikig stor kram och stor puss!puss & kram!ses....I LOVE YOU moster!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0