Hej! min saga-

                                                                  

                                                                         DEN MAGISKA VÄRLDEN!                                            

det var en gång en flicka (tonåring) som hette emma hennes bästa kompis hette krina fast alla kallade henne kattis till och med fröken,mamman,pappan,lilla syrran, stora syrran, alla bara alla! nu ska ni få höra en bärettelse om om dom två och en till men ni kommer upptäcka vem!

du kattis, roppade en kille nere från sjön. Dä va kevin! Ja vad är dä kevin? jag undrar bara om du vill gå på bio med mig? Menar du som en dejt,ropade kattis? JA! roppade kevin tillbaks. Okej, sa hon.men då va inte emma där längre utan hon stog i skogen och pratade med jake (hennes pojkvän) kattis ropade,SKYNDA DIG! Du kan inte stå där hela dagen och pussas lite då och då vi ska faktiskt till stallet nu, sa kattis. jag kommer, sa emma! en puss till då, sa kattis!
men när kattis ropade dä va redan emma bakom dig och sa, vem ropar du till? kattis sa, äää....ingen!kom nu så går vi till stallet. oki.sa kattis. emma gick på en toallet för hon skulle ta på sina ridkläder som redan kattis hadde gort! nu går vi, sa emma. okej,sa kattis. (i stallet) är du klar med prinsen än? Nej,sa kattis.oki, sa emma. ååå...pontus din fina mule är så fin!fortsättning följer..........en fin häst som heter pontus och snäll förståsspontus!en fin häst som heter prinsenprinsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0