Hej!

nu är jag hemma igen! Ni undrar säkert varför jag har varit borta? Jo...dä är så här, att jag har varit på kör läger! vi kom på kvällen och sen så va moa där min andra bästis alltså, och sen packade vi upp sen åkte mamma och pappa, och sen åt vi pizza! då  undrar ni säkert vad hände sen? Jo...sen hadde vi aftonbön och sen så va dä film eller fick man gå och lägga sig!  Jag ville förståss inget av dä, men....men då hadde jag och elin lite lite yoga. efter dä så bästemmde vi oss att vi skulle gå och lägga OSS! då undrar ni nog om dä va nån annan med jo ni vet ju att elin och moa va med och sen va cornelia med också! men då kräktes en kille som hette mattis så hon blev gätte rädd och grät i sängen! hon sa, säg inte till! okej, sa jag. men sen när jag kom upp igen så frågade jag hur dä va då så satte hon sig upp och jag såg hur hela sängen va blöt och då grät hon och sa, JAG VILL HEM! SÄG TILL,sa hon också och jag sa ju till så klart och då fick hon åka hem! dä va SÅ synd att hon missade allt dä roliga som va sen.men nu moste jag gå, Hej då! (ses)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0