Hej dåliga nyheter

jag har brytit armen. jag vet jag vet ni vill säkert veta vad som har hänt. jag var hos mormor i husvangnen. och sen skulle vi. altså jag och frida. skulle gå till lekparken. och då skulle jag slänga mig till en stång och så var den blöt och så pang......!. dä gick rätt av.jag fick operera och allt. dä gorde så ont. fast dä va coolt att åka ambulans. i ambulansen fick jag en nalle. å jag har röntgat mig en hel del. och jag fick en hel del. fast en god nyhet är att vi fick skåpen i skolan. och dä blir bätre jämte mitt skåp har min bästis sitt skåp.i lördags va vi på bagage-lopis. jag känade 82 kr . och då förstår du att jag sålde ganska mycket.idag hälsade jag på min skola. efter som jag inte får krocka med nån. så vi hälsar bara på. dä ska vi göra imorgon också. fast nu måste jag gå och lägga mig så jag måste säga hej då vi ses
   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0